Hi first of all i want to make an excuse for my english writing, as a dutch guy it`s easyer to read than write in english.
for the mjlj it went really well, easy installation and fired up at the first time!
now i`m searching for a map or actualy two. my rangy 3.5 lit V8 is running on a edelbrock 1404 on petrol and lpg.
i found a map in the library from a rover gt6 with a v8 engine and a edelbrock, load this program in my mjlj. it runs ok. now i`m searching for the lpg map or maybe some changes i can make on the petrol map.
i hope someone can help me
range rover classic 3,5 v8 bifuel
Moderators: JeffC, rdoherty, stieg, brentp
-
- Posts: 10
- Joined: Tue Oct 16, 2012 10:54 am
hey,
Je kan gewoon je standaart map pakken van benzine en daar dan telkens minimaal 7-8 graden vroeger gaan zitten met heel de map, dit omdat lpg langzamer ontbrand...
je moet ook speciale boegies nemen die tegen de agressieve ontbranding van lpg bestemt zijn (platinum)
ook moet je er heel zeker van zijn dat je auto goed koelt dus voor de zekerheid eventueel het koelsysteem even doorspoelen
Je kan gewoon je standaart map pakken van benzine en daar dan telkens minimaal 7-8 graden vroeger gaan zitten met heel de map, dit omdat lpg langzamer ontbrand...
je moet ook speciale boegies nemen die tegen de agressieve ontbranding van lpg bestemt zijn (platinum)
ook moet je er heel zeker van zijn dat je auto goed koelt dus voor de zekerheid eventueel het koelsysteem even doorspoelen
-
- Posts: 2
- Joined: Fri Sep 15, 2017 12:28 pm
Met standaard bedoelt ie ongetwijfeld de map die je nu (blijkbaar) naar tevredenheid gebruikt op benzine. Haal daar 7-8 graden vanaf en gebruik die als uitgangspunt voor LPG.
And for those who don't understand Dutch here is the translation: With standard he means without a doubt the map you use now to (presumably) full satisfaction for petrol. Reduce 7-8 degrees and use that as a starting point for LPG.
Alex
And for those who don't understand Dutch here is the translation: With standard he means without a doubt the map you use now to (presumably) full satisfaction for petrol. Reduce 7-8 degrees and use that as a starting point for LPG.
Alex